SergioTacchini

Az 1970-es évek vége felé a casual szubkultúra az angliai Liverpool- ból indult hódító útjára. A Liverpool és Everton szurkolói külföldi túráik során Európa kirakatait kirámolva kezdték el hordani az akkori időben is drágának számító színes, elegáns sportcuccokat.

Az Everton ebben az időben csak kétszer játszott Európában, abból egyszer Írországban, míg a városi rivális vörösök rendszeresen játszottak Franciaországban, Olaszországban. Ez a kékek számára nem jelentett akadályt, csatlakoztak hozzájuk, mivel ezek a túrák rendszeresen „pluszosan” zárultak, gyakorlatilag halomra cipelték haza a jobbnál-jobb előtte ismeretlen márkákat.

Ennek köszönhetően vált ismertté és közkedvelté márka a Sergio Tacchini. A márkát 1967- ben alapította egy olasz teniszező. A márka megtestesíti az olasz stílust, kreativitást, innovációt és minőséget együtt azoknak, akik szeretik a casual sportos viseletet, de eleganciával és stílussal. Jelenleg a világon több hivatalos márkaboltot tartanak nyilván, és 2009-ben egy 10 éves kontraktust írtak alá Novak Djokovic szerb teniszezővel, az ő sikereinek köszönhetően többek között Kínában is hódít a márka. Nick Love által filmben, amely a 1980- as évek casual korszakát dolgozza fel első számú márkának számít.

Rendezés: Oldalanként:

Gyártó:

Kategória:

Méret:

Szín:



2017. b73fashion.hu
Top;